Överallt å ingenstans!

Igår va jag å grillade mä ett gäng giiirls. Amanda, Matilda, Kristin, Emilia, Linda, Malin och Alice. Mycke trevligt å superfint väder!
..sånt gillar jag..

Idag har jag varit på lite turné mä mamma. Vi har bland annat införskaffat mej en ny klänning. En ljusblå som kommer passa perfekt till mormors 80års kalas.
Slipper jag bråka mä den rosa som jag hade tänkt å ha!

Mamma har även gett oss en sommarpresent i form av pengar.  Jag tror nog att jag å Emma inom kort tar mä oss våra rikedomar å drar till Ullared!
Systerhäng på tu man hand!
Jag gillar oplanerade inkomster! Thank you mammi!

Nu ska jag strax åka till Vimpan å möta upp Curly. Fan va jag far!
..imorrn ska jag till Stockholm..
..å på onsdag kanske jag ska till Skåne..

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback