Elin&Elin&Party

Okej. Igår då, jag å Elin hade eget party ett bra jäkla tag eftersom endel av våra kära klasskompisar hoppade på ett tåg som gick åt heeelt fel håll. Haha. Mycke roande faktiskt. Vi klarade oss rätt bra utan dom ändå, vi "söp bort våran tentaångest".
Lite synd är dä om oss.

Vi ringde folk från skolan..men dä blev inte riktigt som hon tänkte;
Elin; dä kommer två killar å två tjejjer,,
TJEJJER..JAG GILLAR INTE TJEJJER!!

Nej vem fan gör dä, tjejer är svin!

Vi hann faktiskt mä ett studiebesök på en annan förfest oxå längre upp på gatan..innan dom där puckona som satt i Berga å väntade på tåget tebax kom.
Vi va även väldigt noga mä å INTE ha förväntningar på Harrys.
Vi har lärt oss sånt i skolan. Va vi kan!

Sen att jag inte hamnade på Harrys är ju en helt annan sak.
Jag skyller allt på Jennie å Susääänna!
På metropol va dä kanske 15 persoer eller nåt. Vilken grej!

Publiken säger
Postat av: PerNilla

Hoppas du har en bra helg, kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback