HERREGUD!

Jag hoppas att ni kan förstå exakt hur skönt dä här känns! Nu ska jag bara läsa igenom den å se om jag har varit smart eller helt jävla dum i huvvet.
Hoppas smart, jag känner mej lixom rätt nöjd.
Imorrn skickar jag in den, sen får dä bära eller brista.
Jag har kluddat över dä för ni inte ska kunna läsa, vem vet om ni råkar ut för samma tenta nån gång i framtiden, då får ni ju inte sno mina briljanta teorier lixom!


Mamma har efterlyst bilder på mitt lilla monster.
Eftersom dä faktiskt är mamsens födelsedag idag så kommer hon här.
Cutest little Signe♥


Nu ska jag fira att min tenta är typ klar.
Hur jag ska fira har jag ingen aning om. Jag får väl unna mej tv-tittande.
Jag har lixom inget bättre för mej!

Publiken säger
Postat av: Mamma

Ho är för gullig du.

2009-03-20 @ 10:16:28
Postat av: mija

Men guud, har du kvar din gamla blogg? :)

Shit pommes va najs!!



Nu har jag några månaders läsande att ta igen,

helgen räddad!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback