Ibland får jag till dä!

Sådär ja, nu ser jag ljuset i tunneln mä den här hemtentan. Okej att dä kanske bara är ett fönster i början av tunneln men vafan..dä löser sej nog dä här.

Jag har uppdaterat mitt virusprogram oxå, helt på egen hand, dä kom upp en varningskylt att dä var dags..jag fick lite panik å tänkte att herrejävlar dä här kommer jag aldrig klara. Å så tryckte jag bort den, sen tänkte jag lite på vad som faktiskt har hänt mä min andra dator, alkisdatorn.
Då ångrade jag mej å tryckte fram skiten igen, tog mitt förnuft till fånga å gick igenom hela processen å nu är datorn skyddad som aldrig förr.

Nu ska jag läsa kurslitteratur tills ögonen faller ihop!
Jag gillar livet mer än vanligt just nu!

..tur dä finns en å annan ljusglimt..

Publiken säger
Postat av: Sofia

haha så där gör jag med, trycker bort virusskyddet och låtsas inte om det är ju så jävla jobbigt o fixa med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback