Ingen vidare långvarig lycka!

Ni vet ju vid dä här laget va jag tycker om marknadsföring. Jag hatar den. Jag har inte tänkt på den sen sista föreläsningen vi hade å dä känns som en evighet sen. Skönt alltså. Men, så ringde Milan idag, han är hemma i Skåne nu, han ringde å påminde mej om skiten. Vi ska göra en marknadsplan för den praktikplatsen vi är på. Fy fan. Jag kommer ju inte ihåg ett dugg. Omvärldsanalyser hit å swot-analyser dit. Han sa även att han hade läst 70 sidor i marknadsföringsboken. Jag ligger efter.
Så, ikväll innan läggdags ska jag ligga å läsa marknadsföring.

Jag ska hålla mej vaken skitlänge så jag somnar ifrån dä illa kvickt!

Jag hoppas inte ni har missat Håkan Hellström ikväll♥

Jag håller på å söker praktikplatser te sommarn nu oxå..å så har jag ringt Lillian, min chef på kära kära fredens..vi ska pussla ihop så jag kan jobba där i sommar.
Fast, såklart ger hon mej ledigt vecka 28. Mitt i högsäsongen.
"måste jag ju faktiskt gå på festival"
Hon förstår sig på mej bra, den där Lillian!




.

Publiken säger
Postat av: mija

nä marknadsföring ä inge kul din stackare.

jag tror jag läst nåt kapitel 18 med nåt sånt shit,

kommer inte riktigt ihåg,

tänkte nog mer på dom nya skorna jag ev ska köpa imorgon. nya skor vs marknadsföring är ingen rättvis fight liksåm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback