Jag å mina jackor!

För ett tag sen köpte jag min 30e jacka. "Jag behövde faktiskt en helsvart". Jag har redan några stycken sånna men "jag gillar inte dom". Dä är sådär dä låter. I alla fall fick jag lite snudd på ångest, 30 låter mycke, å dä ser mycke ut där dä hänger. Jag gav bort 5 stycken tlll Emma. Dä kändes i hjärtat så jag ångrade mej från att hon fick dom till att hon fick låna dom. Så fort nån annan provar dom vill jag lixom ha dom igen.
Men, vi tryckte ner dom i en stor jäkla påse å nu bor dom på tältstigen 2.
..tills vidare..

Min lilla skruttunge fyller 4 år på måndag. Hon ska få en jacka av mej!
Rätt otippat ändå.
Emma tycker inte att jag ska föra över min jackfetisch på henne.
Dä ska börjas i tid! Å igår blev jag lycklig när hon provade hattar, frivilligt!
Duktig unge!♥

En liten del av min samling. Ni ser, inte mycke svart där!
Grönt,  vitt, rosa, rutigt, grått, beigt!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback