JennIE å jaaag!

Igår tog jag å Jennie ett party. Dä va nice som fan!
Vi överlevde till å mä en mardrömsresa på cykel från stålhagen till Mange. Jag på pakethållarn å hon på sadeln. Lite ont i rumpan kan jag ta, bara jag slipper gå.

Dä va knappt jag hann ta fram kameran förrän Mogge nämnde min blogg å att allt hamnar där. Å bara för å bekräfta att så är fallet så kör jag lite bildvisning!
Dä gäller lixom att man passar sej när jag är i närheten!



1. Jennie, såklaaart!
2. The Pihl-brothers!
3. Jag å Lövan. Vi som hade djupaste samtalet på länge. Givande.
4. En neger. Micke heter han.


5. MEM-studenter. Ett folkslag för sej.
6. DJ-Grant!



Jag va en jävel på å tatuera folk igår. Alla fick  sin egen Elin-tatto!
Jävligt snyggt!
..om jag får säga dä själv alltså..å dä får jag ju..

Annars så ringde dä två pöjjkar från the westcoast, dom bidrog nästan till att jag frös ihjäl!
 Men va gör man inte lixom?
Efterfest va vi på också. Dit åkte vi 3 personer på samma cykel, och överlevde.

Å hela natten drömde jag om fråga 5 på tentan. Jag vaknade flera gånger å tänkte på jävla MICE-industry..speciellt på incentives. Fy fan säger jag bara.

Publiken säger
Postat av: Maddis

Haha du kan börja göra reklam för din blogg med dina snygga tatueringar

Postat av: mija

Drömma om tentor är inte så jävla ballt Elin.

Dä är skit, å så fort du kommer på botemedel, (annat än å sluta plugga) så blir jag din första kund. STOR-kund :)



Va pluggar fröken btw?

2009-03-22 @ 19:39:27
URL: http://lifeofm.blogg.se/
Postat av: Maddis

Haha jag och så kan du lägga till blogg.se så har dem ju något att kolla på dagen efter ^^

2009-03-22 @ 21:05:15
URL: http://kristalklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback