Näsblod å kanel!

Jag förstår mej fortfarande inte på dä här mä jobbtider. Jag är helt jävla slut efter dom här dagarna, däremot på somrarna när jag börjar 5.30 å slutar ibland framåt fyra fem på eftermiddan, då klarar jag mej..
då kan jag till å mä jobba 13-14 dagar i rad utan problem.
Förutom en jävla massa näsblod då.
Jag behöver ju inte tänka där i å för sej, där gör jag allt automatiskt bara.

Idag har jag råkat hälla kanel på maten istället för grillkrydda.
Dä var en matupplevelse i sej kan jag säga er.

Nu ska jag snart ut å gå mä Curly. Skönt att hon är hemma igen!
Hon har vatt borta alldelse för länge!
..jag behöver våra promenader mä ett jäkla tjötande..
Vi får väl se va som kommer upp på tapeten idag.



Herregud, vilket mörkt hår jag hade på den där tiden!
Typ förra året tippar jag på.

Publiken säger
Postat av: Jasmin - modeblogg

fin blogg hörredu!^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback