Sinnessjukt!

Eliin säger:

Malin! jag missade harrypremiären
Malin säger:

ja, jag visste att det var igår till å med

Eliin säger
:dä visste jag oxå! jag va till å mä på förferst i vimmerby..sen åkte jag te metropol

vart är världen på väg lixom
Malin säger:

men elon. det går utför. metropol!!!!!
du har verkligen blivit en rockpartystudent. 

Eliin säger:
haha..jag veeeeet.. men ikväll SKA jag te harrys!!

Malin säger:

det hoppas jag v-e-r-k-l-i-g-e-n!

Eliin säger:
kära kära harrys lixom..inte klokt.

Malin säger:

ta dig i kragen ikväll, för min skull.

Jag förstår fortfarande inte hur jag kunde missa årets största händelse. Å jag förstår inte heller varför jag vaknade upp mä alla kläder på mej klockan 7 idag på morron.
..å i vanlig ordning kan jag ju inte somna om..


Publiken säger
Postat av: anders

du menar alså att du saknar att träffa gubbar på 57 bast som vill ha lammkött... stackars stackars elin..inte mycket till uteliv i skogen

2009-03-14 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback