Sötast på länge!

Jag tar mammaledigt!♥


Jag har faktiskt en sån här liten cutiepie å ta hand om!



Vi har redan varit osams några gånger. Hon gillar å bita i mina blommor och på sladdar. Å förut fick jag leta efter henne som en jäkla tok. Då hade hon gömt sej.
Bakom gardinen!
Astrid, Ines, Signe eller Selma?

Publiken säger
Postat av: Lotta

Det är en Inez,med Z !!

Det syns i ögona på'na ;)

Postat av: malon

Din egen?

2009-03-02 @ 07:56:51
Postat av: Anonym

Selma såklart! Om jag får en dotter nångång så blir det nog Selma.

Asta eller Astrid är också bra.

2009-03-02 @ 11:19:51
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: cookie-T

Jag tycker hon ska heta Tanja! Sjuuukt fint namn! veic

2009-03-02 @ 14:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback