uuhuuu dä ligger i luuufteeen!

Igår va jag hos mormor å käkade våfflor. Jag å Emma å kiddisarna.

Jag: Tror du dä blir vår nu?
Mormor: Nähädu, dä tror jag inte!
Jag: Dä tror jag.
Mormor: Dä kommer va varmt nu nåre dar sen vännere igen!

Positivt tänkande tack, tantskrälle!

Dä spritter i alla fall i benen på mej när dä är sånt här väder, strålande sol å klarblå himmel. Dä va så skönt så jag skuttade upp idag å friskförklarade mej själv, tog mitt pick å stack in till Helena å Michaela å tog en runda på strandpromenaden i Hultsfred.
Ja, vi har faktiskt en sån. Eller, vi kallar den så i alla fall!

Efter dä där tog vi vårt förnuft till fånga å pluggade så hårt att vi faktiskt är klara mä 3 frågor helt nu. Nu är dä bara 4 kvar. Dä går framåt. Framåt som fan!

Annars då? Lilla Signe är helt galen här hemma, hon anfaller fötter å allting hon ser. Hennes bästa leksaker verkar va dom jag inte ens ser, hon kan springa runt här å jaga små små saker som till slut hamnar under kylskåpet eller nåt. Hon kräver inte mycke hon inte.


Publiken säger
Postat av: Jennie

Tyvärr har nog din mormor helt rätt. Brukar komma ett jäkla bakslag i början/mitten av april mä massa snö =( =( =(

Just so you know....

2009-03-19 @ 08:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback