Vinpimplarparty!

Igår var jag ju som sagt på party. Nu när Harrys har öppnat igen finns ju inte många andra alternativ såhär på helgerna lixom.
Kvällen började i Storebro..hos Frida..vi sjöng singstar å käkade tacos å sådär. Pratade skit om folk, sen fick vi dåligt samvete å sa att "men han/hon är ju säkert snäll!"
Kan ha varit kvällens mest sagda mening till slut.
Men som mamma skulle sagt: En kan inte ha e gris för han ä snäll.
WorD

Vi gled till Harrys vid 12 ungefär. Dä första jag hörde var hur planer skulle smidas för å döda vakterna. Å jag som predikade på dagen innan att dä minsann inte är bråkigt på harrys. Vad jag vet så lever alla än i alla fall.

Vi gjorde typ allt för å hitta nån som ville köpa öl till oss.
Frida: Men Elin, ta nån du, du är ju bra på å tjata!

Jag är grym som fan på å tjata, men då måste dä finnas lämpliga offer å tjata på,

Dä tråkigaste jag vet är å vakna upp utan å ha frukost hemma,
Typ som just nu.
Hej så länge!


Publiken säger
Postat av: Frida

Haha ja de blev en trevlig kväll, spaceigt lixsom....Silverdalstöserna på symöte dä ni!!

2009-03-24 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback