Choklad, och ett paket korv.

Inatt har jag å Jenny sovit över hos Curly. Eller, vi har sovit i hennes lägenhet mä hennes hund. Hon har varit ute å roat sej. Va gör man inte för grannsämjan.
Dä gick bra, dä va nära att Jenny dödade mej inatt. Man låter ju lite konstigt när man är förkyld. Men jag överlevde å vid 5 ringde våra telefoner å vi skulle upp.
Dä va regnstorm ute å vi skulle ut mä en hund. I en annan lägenhet hade alkisarna fullt party. Vissa festar, andra åker å jobbar.

Jobbet gick bra..Evy funderade på om gammel-Lasse gillar spanking, Ung-Lasse pratade om mun-mot-mun metoden. Å jag å Jenny, ja vi bara satt där.
Å Kock-Markus, han luktade gött å bjöd på lax!
..å Kock-Andreas har fått ett barn..

Nu ska jag försöka peppa för party!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback