Cirkus, in my ass!

Emma å Ida hade varit på cirkus igår skrev hon. Dom hade sett katter som kunde springa slalom å rulla runt å sånt där. Hon tyckte dä skulle va nåt för Signe. Pyttsan heller, Signe kan redan allt dä där..hon kan rulla runt, åla sej å skrika.

Dock inte på kommando
, men va gör dä.
Men..hon har blivit normal igen. Nu får hon heta sitt vanliga namn.

För övrigt så hatar jag cirkus. Jag är livrädd för dom!
Livrädd för att lamerna ska spotta på mej, för att trollkarlen ska hämta mej å tvinga mej å gå upp på scen, för att akrobaterna ska ramla ner och livrädd för att clownerna vill fjanta sej mä mej.

Sådär ja, skönt å få ur sej lite cirkushat.


Bara så ni inte glömmer hur jag ser ut.
..även om dä kanske vore lika bra..jag är ju inte så mycke för världen..

Publiken säger
Postat av: McAn

Hahaa, en gång när jag var liten och var på cirkus med farsan så spottade faktiskt ett lamadjur på pensionärstanten som satt bredvid mig. :D Så nog är din rädsla för cirkusar till viss del befogad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback