En helt vanlig dag på jobbet.

Idag va min så kallade chef jättekaxig när jag kom. "Jaha..fint folk kommer alltid för sent eller!?" Sån där kan man inte va när jag lider av kombinationen bakis/trötthet. J
ag va inte ens sen..jag va där 9.56! Tji fick hon!

Jenny å jag intog bottenplan. Dä gick bra. Vi tog lite LOKA-pauser då å då. Viktigt sånt där. Dä luktade gammal fylla och andedräkt i skitmånga rum.
Jenny tyckte såhär:
"Men för i helvete måste dom andas i varenda jävla rum!!"
Å ja, jag kan inte annat än å hålla mä faktist.

Vi lyckades charma kockarna så till den milde grad att vi fick hamburgetallrik, iskall loka OCH efterrätt. Kan kanske ha varit för å få tyst på oss, jag vet inte.
Straffet vi fick var å plocka in disken. Lätt match! Å värt.

Efter maten fick vi en sockerkick utan dess like. Då va allting jättekul å vi fick några år längre livstid. Bland annat sparkade vi maskrosor! Überroligt.

Ja, sen jobbade vi lite oxå. Men dä är ju inte så viktigt.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback