Girls night out!

Imorrn fyller jag år! Dä sjukaste är att jag inte har utnyttjat dä så mycke som jag brukar, dä kan ju ha å göra mä att jag förtränger dä istället.
Annars brukar jag tjata om allt möjligt tänkbart å alltid ha som argument att jag ju faktiskt fyller år! I år däremot har jag kört mä att Jenny fyller år. Bara för hon är yngre kan tänkas. I lördags va jag tvungen å ha skjuts till henne..då va dä ett superbra argument
"Meen, hon fyller ju faktiskt åår"

I helgen tar jag mä mej min liga å åker till Växjö å partajjar!
Tanja, Malin, Curly, Amanda å Jenny! Jejja är redan där!
Känns som att dä är dom jag behöver just nu♥


Publiken säger
Postat av: Firefighter

Klart som fan du inte vill uppmärksamma din omgivning på att du börjar gå ut i datum och bli en gammelkärring. För du vet väl hur det är? Killar vill ha tjejer som är mellan 20-25 för sen blir de bara slappa i röven, selluliter, hängbröst, klimakteriekossor och allt det där! Så är det bara. Välkommen till verkligheten!

2009-05-19 @ 08:10:59
Postat av: malon

Åååh, sötis! Det ska bli så roligt å dra en party, det var längesen jag hängde med er nu! Vilka kör te Jejja? (ingen idé att ta Ärtan-bilen eftersom att den är lite tjurig i starten som du vet)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback