Harrys!

Vi är rätt kända för å va den klassen som festar mest på skolan. Å ja, vi tänkte väl typ att vi kan ju inte bryta mönstret såhär på slutet. Så jag, Milan, Susanna, Elin å Josse tog tag i saken å fixade till en förfest at Elins i Vimmerby! Sen blev dä ett besök på Harrys. Å dä var faktiskt väldigt kul!
Jag å Elin hade ett allvarligt snack mä ägaren om hur vi tyckte han kunde utveckla stället till å bli helt fantastiskt bland annat.
En jäkla massa ALV-skådisar va där oxå. Från Astrid Lindgrens Värld alltså för er som inte fattar. Jag snackade nog mest mä Skalle-Per å Abbe å Mattis.


Cutest little Nelly va mä på förfesten. Såklart!


Kristin va oxå mä. Hon tillhör nästan våran klass även att hon inte går i den.


Jag tippar på att dä är dom här som är Mattis å Skalle-Per faktiskt.
..kvällen är lite luddig, så att säga..


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback