Hej!

Jag packar. Dä är rätt svårt faktiskt. Jag ska va borta i en månad, jag brukar knappt klara å packa för en endaste helg. Jag slänger ner allt möjligt i resväskan, utan minsta baktanke..svisch svish låter dä. Dä blir nog bra, till slut. Dä värsta kommer va å välja ut vilka jackor som ska få följa mä!
Jag ska dumpa Signe hos Kristin oxå, hon ska få bo där. Snällt.

Va ska jag mer göra..jag ska in till Vimmerby å gå loss mä mitt presentkort på Cubus..600 kronor har jag å handla för..inte ett öre ska jag lägga ut själv.
Sen ska jag hämta en tröja hos Therese, å min present från henne.
Sen ska jag packa klart, jävlar, jag undrar när jag kommer iväg egentligen!

Jag har redan hunnit mä en del faktiskt. Jag å pappa har varit på macken mä min bil, fyllt på lite olja å sånt. Man måste tydligen dä ibland. Senast han sa att dä va dags var i februari, jag har inte fyllt förrän nu. Inte så smidigt, men pinglan sviker ju inte bara sådär.
Hon går som ett skott!

Publiken säger
Postat av: Emelie

Sv;

Haha, man kan tro att jag gjorde det.

Jag är bränd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback