I did it!

Jag klarade hemtentan vi gjorde innan praktiken!
Dä har varit rätt ångestladdat å veta att den är på rättning.
Idag kom mejlet å dä visade sej att jag hade varit duktig.
Jag hade till å mä fått VG på 3 frågor, å G på 4.
Alltså va hela tentan en G-tenta.
Mycke intressant å läsa hade hon skrivit. Klart som tusan!

Idag har vi jobbat i grupperna igen. Dä gick bra första halvtimmen sen blev dä kaos. Men imorrn, imorrn ska Jennie leda gruppen till vinst!

Jag har gjort en liten budget för å ro den här månaden i hamn.
Jag inkluderar två partyn å rätt lite mat.

Här är en bild från min tid på turistbyrån.
Dä va jag, dä va Emelie å dä va pärmarna!
..vi gjorde dom bra..

Publiken säger
Postat av: Emelie

Mycket vackra!

Postat av: Helena

Well done Elin!



Spåra ur va la bara förnamnet... haha!

2009-05-11 @ 20:34:59
URL: http://thehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback