Skolan å jag börjar bli vänner. Men inte Signe å jag än.

Alltid när jag dammsugar gömmer sej Signe under badkaret..ofta i flera timmar efter jag har slutat oxå. Jag kom på den briljanta idén förut å starta den bara för å se om hon skulle göra likadant nu eller om suget efter ett pipp skulle va henne övermäktigt. Mitt experiment lyckades, hon ligger under badkaret, håller käft å jag hoppas hon ligger där ett tag!

Idag har jag pluggat övertid. Vi fick tillbaka våra rapporter idag som vi lämnade in för granskning i måndags. Dä va inte så mycket fel som jag trodde men lite småskavanker här å där. Jag satt kvar, rättade till dä där, så nu är dä bara källförteckning å innehållsförteckning kvar. Lätt match.
Jag kanske har tagit mej i kragen, äntligen!

Publiken säger
Postat av: jenny

Ge kattsktrället p-piller, det gjorde jag när jag insåg att ajg skulle haft ihjäl henne annars =P Det hjälpte med en gång =)

Postat av: Emma

Kikar in =)

2009-05-06 @ 19:59:26
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Hihi tack så mkt! =)



fy va jobbigt med katten... våran var lika dan ettag. skit jobbig och bara gnällde heeela tiden, så vi kastrerade henne och de blev vekligen mkt bättre.

2009-05-06 @ 20:13:04
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

meeeen! jag har kikat efter honom i tre år, nu fåru ta och presentera oss för varann i sommar!

2009-05-06 @ 20:17:57
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback