Thank god its oover!

Tack å lov att den här dagen är över.
Redovisningen gick som smort, jag slog till å gjorde näst först.
"Jättebra!" sa Mackan efter att jag va klar. Tur för han.
..sen att han sa så till alla gör ju faktiskt inget..
Nu är dä bara vänta på betyget!

Efter den där persen va dä ju tentan. Tentan i turismgeografi. Utsatt tid va 2 timmar, för vissa av oss tog den en kvart. Vi får jobba på dä där, flickor!
Men "meningen va ju faktiskt inte att vi skulle kunna, utan att vi skulle lära oss." Jag klarade världsarven i alla fall, å dalahästarna å lite sånt där lätt!
Vi får rätta den själva. Smidigt!
Nu ska jag te Curly å käka mat. Jag måste bort från den här gaphalsen. Jag har försökt kasta vatten på henne men hon fattar ändå inte

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback