Vita handskar va dä enda som fattades!

Marie säger:
Du måste ju blogga mer, å ta mycke bilder. Det är ju spännande!

Ord å inga visor, från mamma. Jag vet inte riktigt om jag vill gå runt här å ta bilder som en jäkla turist. Men visst, jag ska snart ge mej ut å gå en sväng. Idag tror jag att jag råkade skicka iväg två engelska gäster åt fel håll. Dom ville ha en good cup of coffee. Inte vet jag vart sånt finns, jag dricker ju inte ens kaffe lixom. Låt mej va!

Jag har lärt mej baka müsli i en gigantisk ugn, jag har agerat frullevärdinna, jag har agerat perfektionist. Jag har gått runt på alla hotellrummen mä papper å penna å skrivit ner en massa fel å brister. Jag har rättat till gardiner, lampskärmar, pärmar , tavlor å allt möjligt. Hemma på mitt hotell, där jag jobbar, skulle dä inte få se ut sådär. Skönt att ett städproffs har kommit på besök i Lysekil!

Nähä. Nu går jag ut å går!

Publiken säger
Postat av: Emelie

Sv; Har du inte ens en dator?

Inte ens radio? 17 ååååår ?

Postat av: suzie

Jag är sökert knäpp..

men har nog missat ett eller annat inlägg verkar de som.



va sjuttsingen gör du i LYSEKIL??



;)

2009-05-27 @ 17:41:48
URL: http://suzettej.blogg.se/
Postat av: Pinna

hihi ja visst är jag duktig=) men då får jag hylla dej med men som sagt du får se en dollarsedel varje gång du måste plocka upp något äckligt:) jag håller med mamma marie om fler bilder, det är kul att leka turist det kan göra gästerna lite rolgit förvirrade:) hahha "jag dricker inte ens kaffe låt mig va" det ska jag säga nästa gång nån frågar om jag vill ha!

2009-05-27 @ 18:04:49
URL: http://pinnacolada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback