Bullmamma in da house!

Robban Flash säger:
"ville bara säga att kakorna va så in i helvetes goda, tack som fan!"

Vaaaaarsågod!
Jag inte bara bakar, jag ger bort det oxå! Robban fick ta del av mina überfluffiga kärleksmums igår. Jag fick nys om att han skulle få middagsgäster så jag tänkte att lite kakor till kaffet kan nog inte skada. Å det gjorde det ju uppenbarligen inte.

Ibland kvittrar jag upp till Kristin med lite nybakta bullar å ibland ringer jag Tobbe så får han komma å äta lite nybakt han oxå.
Jag är som dom gamla tanterna som förser ungdomar med hembakt!

Nån mer som vill bli min granne?
Jag vill ha bort tanten jag är rädd för helst!
Kom hit å för liv så hon flyttar!

Nu bakar jag tekakor. Dom ska jag nog bjuda mej själv på bara.
Om inte Kristin är lite sugen?


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback