Ett troll på besök!

Igår fick jag ett mess "Hej är du hemma?" Det va jag inte, men jag gick hem. Det va Henke som ville komma å säga hej, å det fick han ju!
Tanken va att han skulle hänga med en tjej i Vimmerby, men hon råkade få åka till sjukhus mitt i allt så han blev lost in Småland. Gästvänlig som jag är bjöd jag in han på en kopp för gammalt kaffe å lite parlamentet.
Vi har ju lite å gå igenom när vi aldrig ses.. 1,5 år ses sist.. å nu vet lär det säkert ta lika lång tid igen tippar jag.
 Det va kul å träffa den lilla spelevinken i alla fall.


Såhär ser han ut hela vintern uppe i Kläppen.
Ett litet troll, två äpplen hög!

Jag gick å la mig skittidigt, men det hjälper ju inte. Jag gäspar som det vore min grej här i livet ungefär. Konstigt sånt där!
Jag jobbade på å sova bort min ångest å det har jag gjort.
Skönt. Snart helg igen.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback