Ikea väntar på mig!

Yes, idag ska jag åka till Ikea, för Moliljans räkning. Dom ska ha skålar å massa shit. Kan va trevligt såhär dagen efter csn har rullat in på kontot.

Igår va jag med lilla Ida på barngympa igen. Dom är så söta dom där, 25 små flickor som springer omkring i rosa gympadressar å vickar på rumpan.
Vi hade en givande konversation om tomten på vägen hem.

Jag: Mm men då måste man ju va snäll ju, om tomten ska komma.
Ida: Ja..men VET DU..Adam..han bråkar bara med mig..
jag bråkar aldrig med han.

Om man frågar morsan i huset så tror jag hon ljög lite där.

Efter gympan va jag i Vimmerby, hos Therese.. käkade scones å drack mormorchoklad, som vi faktiskt lyckades med själva, för första gången.

Nu är det dags. Later, dudes!




Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Nejmen. Jag ska ju också till ikea idag! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback