Jag ÄR en svärmorsdröm utan dess like!

Idag när jag åkte hem från jobbet kom jag på att jag skulle baka lussekatter, även att jag fräste åt mamma häromdagen att jag "INTE VILL!!" det. Jag gled till affären å shoppade loss lite, såklart glömde jag jästen först. Det va en tant som gladeligen upplyste mej om att det man inte har i huvvet får man ha i benen, när jag kom tillbaka. Jotack, vill du ha en jästpaket i huvvet kanske? Nej, hon va söt.


Mina första verk för dagen.
Mycket goda, Jenny ville så gärna smaka en så jag va ju tvungen oxå.
Och nej, jag har inga russin i, för russin är inte gott. Punkt.


Mitt andra verk, brytbröd!
Som jag skärde istället för å bryta.
Skära, skärde, skärt!


Under tiden brödet jäste slängde jag ihop lite muffins...


..i mina balla muffinsformar!

Jäklar vad det luktar gott i min lägenhet nu!
Men vad hjälper det, jag får inte besök i alla fall. Typiskt.


Publiken säger
Postat av: Josse

Vi va på väg men vi fastna här med morotskakan vi kommer en annan dag:D

2009-11-30 @ 21:53:42
Postat av: caroline

DU FÅR ANNSTÄLLNING HOS OSS OM DU VILL :-)

Postat av: Njorun

Lussebullar utan russin!?! :S nej vet du va!

2009-12-06 @ 23:19:47
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback