Jag har en egen Rambo!

Inatt har jag varit hundvakt åt Rambo. Curly shoppar loss i Ullared idag å då får Rambo skydda mej för ovälkommet besök! Mycke tryggt.
Vi tog en runda runt Lönneberga förut. Ett utfall blev det, det är godkänt ändå.

Jag försöker få fyr i den där satans jävla vedspisen oxå. Det går inte, så nu skiter jag i det å förtränger att jag fryser tårna av mig.
Ont i magen har jag oxå.

Ingen bra lördag alltså!

Å för er som inte tror man kan bo såhär nära Lönneberga och för er som inte tror att Lönneberga ens finns på riktigt.
HÄR!


I give you mej vid Lönnebergakyrkaskylten år 2006.
Precis dagarna efter jag kom hem från min tid i Norge faktiskt.
Där trodde dom inte att stället fanns.
Tji fick dom!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback