Ska det va, ska det va ordentligt.

Igår va jag på maskerad. Å jag å Jenny tänkte att man går ju inte på maskerad bara för det är kul, maskerad tar man på allvar.


Såhär såg det ut till en början. Det va ett jävla kladdande.
..ser ut som smurfmord har begåtts i Silverdalen..


Sen blev vi lite ännu mer blå. Dock fortfarande med en å annan skavank!


Sötaste smurfarna jag nånsin sett.

Vi va på Harrys oxå. Vi hade på känn att skitmånga skulle klä ut sej helgen till ära. Men, vi kan väl säga såhär att folk är tråkiga.
Vi gjorde i alla fall succé. Folk va så intresserade av oss att jag tror jag ska konvertera till smurf. Så många liggerbjudande som jag fick igår har jag nog inte fått i hela mitt liv ens.
Men. "Nej, tyvärr kan jag inte följa med, för jag färgar av mig!".
Rackans otur.
Till å med trubaduren blev imponerad å körde lite smurfhits.

"NEJ, ta inte på mej. Du blir blåååå!"


We call it, dagens outfit!
Å så fick vi även med oss gammelsmurfen till slut!


Smurf-five på den. Det gjorde vi bra!


Publiken säger
Postat av: Mamma

Så söte ni va!

2009-11-01 @ 15:52:55
Postat av: Pinna

fasen så snygge och blåe;) haha ja jag har frågat chans på honom så jag väntar på ett brev med ett svar!! näe så kul ska vi inte ha, jag kanske kommer få en lägenhet mitt emot min bästis så vi har krypavstånd till varann:D men får se det kan va nån annan jävel före mig i kön...

2009-11-01 @ 17:48:08
Postat av: Sandra

Svar: Tack snälla =)



Jäklar va cool idé att klä ut sig som smurf =)

Postat av: vexy

grymt kul idé- roligt att se att det fortfarande finns folk som inte är rädda för att bjuda på sig själva.

2009-11-01 @ 20:49:19
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: t0tta

Huh?? Hur?? Karamellfärg??

2009-11-02 @ 01:47:00
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback