Ett nattligt dilemma!

Jag har kört mitt granncrew till Harrys. Jag blev inte ens sugen på å hänga mä. Jag tror Harrys är mitt ex. Det värsta just nu är att jag har lovat å hämta dom.
02.10 vid Sibylla.
Jag är skittrött. Men om jag går å lägger mej kommer jag ju va ännu tröttare när jag ska åka. Det är ju typ bara en timme kvar.
Jag får roa mej med nåt. Men jag vet inte vad.

Å du anonym. Klänningen är från Only så den finns nog lite här å var i vårt avlånga land tippar jag. Jag har köpt den i Vimmerby.
Eller ja, mamma har köpt den där.

Nu ska jag på nåt sätt pigga upp mej själv tills det är dags igen!
..jag börjar ana varför folk inte svarar alltid när jag ringer mitt i nätterna å vill ha skjuts hem..nu har jag mer respekt för nej-sägarna..
Tills imorrn, när jag ska ut. Då ni!


Publiken säger
Postat av: Anonym

Tack för tipset, hoppas de har den här i södra sverige med då ;)

2009-10-24 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback