Ge upp!

Jag tror den mest uppdaterade statusen på facebook på fredagar är typ "ikväll är det fredagsmys!" Fredagsmys har kommit å bli ett väldigt populärt ord.
Jag hatar det ungefär lika mycket som jag hatar ordet sötis.
Säger nån sötis till mej blir jag skogstokig.

Sådär ja. Fick jag ösa lite skit på FREDAGSMYSET.


Publiken säger
Postat av: mija

det värsta ä när man tänker fredagsmys så tänker man dä i tonerna som reklamen mää ju.. " nu blir dä fredagsmyyyyyys" haha. så illa!



Men sötis - dä är snäppet värre. ja faktiskt värre än värst till å mä.



Att du inte tagit mä daj dina snyggingar å kommit te kalmar, kan oxå komma att klassas där snart ;)

så elin, kom hiiiiit mä dina roliga uttryck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback