Pump it up!

Igår va jag pumpen. Jag, Frida å Kristin.
Det va ju helt galet egentligen. Men, jag slapp spilld öl.
Frida å jag snodde en korv, bland annat. Råkade äta upp Kristins när ho svängde sina lurviga på dansgolvet så vi fick tigga till oss en stackars oskyldigs korv. Han hade ju ändå två, tyckte vi. Å han oxå, uppenbarligen. Det var rätt gott å äta korv, måste jag göra oftare.

På hemvägen tog vi svängen förbi Vimmerby. Å åkte förbi Harrys. Det känns ju i hjärtat när man bara åker förbi sådär utan å gå in å säga hej.
Men jag är ju lite rädd för Mr.Dj.
Han har ju faktiskt hotat mej med stryk.


Bilden har inte ett dugg med inlägget å göra.
..bara så ni slipper undra..


Publiken säger
Postat av: Anonym

Haha ja du vi hade väl rätt kul, ja blev dragen iaf...Å korven d bästa på hela kvällen....

Men du tog du inga fina bilder på oss m peruk? Måste du ju lägga upp på bloggen....: ) Kram

2009-10-15 @ 16:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback