Scary!

Jag va nyss uppe hos pappa å tog in posten. Nej, jag har inte adressändrat än så allt mitt shit kommer dit. Jag slipper mycket gött när inte så många vet var jag bor.
I alla fall hade jag fått brev från polisen. Sånt är ju lite läskigt..då började jag tänka att vaad har jag nu gjort? Men jag kunde inte komma på nåt.
Å så öppnade jag, å det var fortkörningsböter.
Inte min, Figge åkte fast i kameran med min bil. Typiskt.

Jag är en av dom få flickor som inte gillar män i uniform.
Jag är rädd för dom! Dom är bara skrämmande. Inget annat.

Jag gillar killar som ser ut som slashasar å inte har en aning om att dom är snygga. En sån ska jag ha! Skulle passa perfekt i min annars så pedantiska inredning!


Du går fetbort, polisen!

Dreggen- välkomna hem till mej!
Dreggen minus ett G blir Dregen. Å han är en av mina drömmän!


Publiken säger
Postat av: Fegon_

Jag är nog killen du beskrev : )



Och, du... att du hittade tillbaka.. på något sätt?.. det gör mig lycklig. Stannar du? : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback