Surpriiiiiiise!

1. Jag har inte fattat att det är nu man ska ställa om klockan. Jag va helt säker på att det va nästa helg. Sjukt det där.

2. Vi surprisade Tanja på pizzerian i Silverdalen. Efter att vi hade stått 7 personer på en toalett utan knappt nåt syre till slut så kom hon efter sådär 25 minuter.

3. Sen partajjade vi här hemma hos mej, tyvärr. Betyder ju att jag måste städa. Det luktar öl som fan, överallt. Inte fräscht. Å så är här massa kvarglömda grejjer som jag inte riktigt vet vem dom tillhör. Jag får köra min specialité - lukta på dom!

 4. Efter mycket om och men å lite konstig stämning kom vi till slut till Pumpen.  Det blev bra, å jag fick gratis öl.
Det gillar min studentkassa!

5. Jag vet inte riktigt hur allting känns. Men jag tippar:
SÅDÄR


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback