VedhuggarElin!

I torsdags körde jag ved. Som fan.
Två lass, hem till min syster.
Jag är snäll så det förslår ibland alltså!



Från den här högen..


..kastade jag helt hejdlöst till kärran!


Mamma å Håkan fick floa upp det första lasset själva så försökte
jag mej på lite kvalitetstid med Adam, min systerunge.
Men han va inte så pigg. Det är man ju inte när man har halsfluss.
Stackars lilla krake♥


Dom här två däremot. Dom tröttnar aldrig på mej.
Jag är deras favorit tror jag.
När den här bilden togs hade jag just skrikit för allt jag va värd
"SIIIIIIIITTT" Å dom satte sej som små ljus.


Publiken säger
Postat av: Emma

Haha.. hundarna ser pyttesmå ut på bilden ju.. vad har du gjort med den?? Adam ser verkligen inte pigg ut.. :S nu är han bättre som tur är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback