Bara för att.

Egentligen är jag en list-vägrare. Men nu orkar jag inget annat.
Here we go!

Lovar du att vara ärlig? Okeeej då.

Du heter: ELIN
Smeknamn: E
Låt som när du är ledsen sörjer till? Love Hurts!
Vem behöver du mest just nu: Pappa. Jag behöver lampuppsättning.
Vad tror folk om dig? Att jag är helt fantastisk förmodar jag.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina bruna ögon. Tyvärr.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag håller käften.
Hur imponerar man på dig? Man kan göra det inte jag kan.
Brukar du skratta för dig själv? Mest hela tiden.
Äger du några converse: Halvt. Fusk.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit och öl.
Brukar du bli för full: Nä, skulle aldrig falla mej in.
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk i mot något: Mjölk och särskrivningar.

Har du haft sex idag: Nej för tusan!
Brukar du komma i tid: Yes box!
När mår du bra: När jag håller mej frisk.
Vanligaste färg på dina kläder: Oj, jag vet inte. Jag är en blandning.
Vad saknar du: Tanja.
Favorit dryck på morgonen: Multivitaminjuice, eller pepsi max!
Är du blyg? Jag anser mej, andra inte.

Sysslar du med någon idrott: Till å från.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte äkta.
Har du spytt offentligt: Ja, det kan man nog säga ja.
Är du nöjd med ditt liv: Är jag väl.
Vad är det värsta du vet: FÅGLAR och strumpbyxor..å kroppkakor.
Vad behöver du just nu: Lampor. Som sagt.
Vad längtar du till: Fredag!
En speciell dag du minns: 7/4 1999.
Tycker du om någon just nu: Jag gillar alla.
Är du vegetarian?: Nej, men jag gillar inte kött.
Du samlar på: Inget. Men jag har jävligt många jackor. Typ 32.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen. Jag är arg för mej själv.

Är det okej att gråta: Ja!
När grät du senast: I lördags.
Har du testat droger: Nej!
Har du piercingar: I näsan.

Har du blivit dumpad: Kind of.
Vill du gifta dig: Nä, för tramsigt.
Vill du ha barn: Ja.
Gillar du att stå i duschen i flera timmar: Verkligen inte. Fort ska det gå.
Är du bra på att laga mat: Nej nej nej.
Gillar du att dansa: Har tröttnat.

Detta ska aldrig mer upprepas. Jag lovar!


Publiken säger
Postat av: vexy

tack :)



hur har helgen varit? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback