Burning like fire!

Igår kunde jag ha bränt upp min lägenhet. Om jag hade haft lite otur. När jag började berätta för Jimmy sa han "har du försökt laga mat nu igen?". Vad är det med folk å min matlagninskunskap. Jag kan nog om jag vill, jag vill ju bara inte. Jag kan koka makaroner. Det räcker.
I alla fall gick en propp här hemma å en lampa small å höll på. Jag orkade inte leta upp en ny glödlampa så jag tände ljus å sånt.
Sen vips hade det börjat brinna i trät i en av ljushållarna.
Värsta elden va det, tur jag såg det. Jag tog i med mina starka lungor å försökte blåsa ut det men då blev den ännu större. Men till slut löste jag det.

Senast för några dagar sen va pappa här å tog ner min brandvarnare å sa att det va ju bra onödigt att den satt där utan batteri å att jag minsann fick ta å köpa ett.
Då sa jag att det behövs inte, det börjar ändå inte brinna här.

Jag överväger å köpa ett batteri!


Publiken säger
Postat av: Lotta

Skaffa brandvarnare fort som fasen, otäcka grejer det där !!!

Var rädd om dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback