Emmas gamla kille!

Jag har hittat min systers gamla kille på facebook. Juan, den chilenska lilla skiten. Jag skickade en vänförfrågan och ett personligt meddelande som löd "är det du paddaaan?!". Han ser lite ut som en padda med sina stora ögon. Han kanske va det innan han å Emma pussades.
Men om sanningen ska fram så va det han som kallade mej paddan först. För han tyckte jag va slö. Men det va jag ju såklart inte.

Å på tal om fejjan. Jag hatar FarmVille. Jag spelar inte själv, men jag blir så trött på alla som lägger ut allt dom gör å håller på. Jag bryr mej inte om nån har fått ett jävla får av nån annan. Jag tänker aldrig börja spela. Jag skulle förmodligen bli likadan.
"Nähä hörrni, jag tror jag måste cykla hem nu, jag har faktiskt en farm å sköta" Sagt av Jennie, idag.

Nu laddar jag för idol. Kvällens höjdpunkt!


Publiken säger
Postat av: mija

NU Ä JAG MÄ I GEMET IGEN!



Å jag börjar mä att hålla mä - tumme ner för farmwille.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback