Irriterande.

Saker som retar mig till vansinne:

- - > Att när jag tankar står det "bank kort läst". Bankkort läst heter det.
- - > Andra Avenyn. Sämsta programmet, någonsin!
- - > Folk som inte behagar hälsa. Höjden av patetism.
- - > Äckliga material. Strumbyxor, till exempel. Ger mej gåshud!
- - > Jag själv. Jag kan va för jävla störande ibland.
- - > Kvällar. Ensamma, tråkiga, långa. Ge mej morron!
- - > Ensamma människor på resturanger. Jag tycker synd om dom.

Ja. Nu vet ni det oxå.

Publiken säger
Postat av: vexy

haha så sov jag när jag var liten. :)

Det är faktiskt himla skönt :P

Postat av: David

Vet du hur många gånger som jag läst " Bank kort lÅst"?

Riktigt irriterande då man varje gång tror att någon typ har tagit sig in på mitt kort och länsat dem på alla nollor och ettor. RIKTIGT störande. Blir lika kallsvettig var gång! Later!

2009-09-09 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback