Pump it up!

Igår va jag på pumpen. Jag å mitt gäng.
Pumpen är bra skit. Jag å Jejja tog en buggrunda. Vi hade inte riktigt koll på vem som förde..så vi samarbetade istället. "Nu kan jag en" å så snurrade vi tills nån av oss kom på nån ny tur. Ungefär. Vi krockade i alla fall inte.
Träffade Victor Kennmark oxå. Vi är släkt, som ni kanske förstår. Vi har nog aldrig pratat med varandra innan, men vi smed planer å letade miljonärer.

Som vanligt är det ju lite klurigt å veta hur man ska komma hem när den stunden är kommen. Jag hade tur att Granne-Robban skulle hämta massa Silverdalsfolk. Dom va redan på tok för många i bilen men jag ansåg att jag minsann oxå fick plats.
 Å det fick jag ju.

Mitt i allting ringde ScenbyggarJimmy å berättade att hans småländska jägarpolare hade gett han en toppenidé. Ta båten till Oskarshamn istället för Nynäshamn. Så skulle jag hämta han där idag. Men idag kom vi på att det nog inte är en toppenidé trots allt.
Han ska ju faktiskt jobba i Avesta imorrn 8.00!

Nu ska jag invänta Jenny å Niklas. Dom kommer å lämnar grejjer å ska spana in Katt-Sebbe. Katt-Sebbe som kanske åker hem igen i veckan.
Det va ju kul så länge det varade i alla fall.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback