Sådäääär ja!

Egentligen har jag väldigt mycke å blogga om som jag inte har gjort eftersom jag å bloggen har en svacka. Igen. Dom kommer tätare å tätare nu för tiden.
Men, igår festade jag. För ovanlighetens skull. Hm.
Vi turismare hade en liten egen fest, istället för å va där alla hängde.
Vi va 6 stycken från klassen å det va trevligt. Jag fick ett plötsligt depp-anfall där i mitten nånstans. Men det gick över. Milan blev galen.
"Gråt ALDRIG för nån annans skull än din egen.
Du är mycke bättre än så!"

Å det vet jag ju egentligen. För jag är bäst.


Såhär såg jag ut ungefär. Ganska prickig!


Classmates! Anneli, Little Susie, Josse, Milan å Jeeennie!

Ja. Pubpremiären på metropol får man väl helt klart anse lyckad.
Trots allt.

Idag vaknade jag upp å blev livrädd. Jag hade glömt bort att jag hade Curlys hund på besök å så stod han där å flåsade mej rätt i örat.
Herregud, tur jag inte har dåligt hjärta.

Jag har haft Emma å barnen här på fika å jag har storstädat min lägenhet. Och tvättat. Märks minsann inte att det är söndag i mitt hushåll!




Publiken säger
Postat av: Joel

Exakt. Elin är ju bäst, bäst, bäst var allt som stod förut.



Du är ju fortfarande lika bäst, bara lite klokare och kanske lite rynkigare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback