Aldrig i liiiiivet.

Några saker som aldrig nånsin skulle falla mig in:

∞ Skriva sms med hjälp av ordlista.
    "Ordlista?! Över min döda kropp!!" som Tanja milt uttryckte det en gång.
     Jag är så rapp i mina messfingrar så jag behöver inte sånt där.

∞ Köpa en papegoja.
    Jag såg i mitt lokala konsum att en papegoja hade rymt. Flugit bort. 
    Om den inte är tillbaka så slår jag vad om att den snart sitter på mitt balkongräcke.
    Bara för jag hatar allt med vingar. Jättemycket.

∞ Låta nån påverka dom viktiga valen i mitt liv.
    Jag gör vad jag vill.

∞ Springa ett löplopp.
    Jag håller ju på å kolavippa när jag springer min 30-minutersrunda..
    ..eller, när jag sprang den. Jag verkar ha lagt av med det där.

∞ Köpa teknik bara för att.
    Jag är en iphone-motståndare, för jag tycker dom är onödiga.
    Jag har ingen platt-tv, för min tv funkar.

Sååå. Om ni nån gång ser mig springandes med en iphone i handen och skriva sms med enbart en hand med en papegoja som sitter på axeln och en portfölj i andra handen så kan ni börja ställa en diagnos!

Publiken säger
Postat av: T.P

Haha... Rolig läsning Elin.. Jag LOVAR att jag ska ställa en diagnos om jag träffar på dig i det tillståndet.. =)

2010-08-04 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback