En traumatisk upplevelse!

Idag när jag och mamma skulle hämta katten kom vi in på värsta lilla grusvägen, å det va ju rätt. Sen såg vi att det var en bondgård vi skulle till..mamma ställde bilen vid ladugården och jag såg ett misstänkt hönshus precis vid min dörr.. jag sa "tänk om det finns höns här!".. och precis i det ögonblicket tittade en tupp ut från dörren å jag skrek AAAAAAAAAHHHH å höll på å få en hjärtattack.
Sen hade vi en givande konversation:

Jag: Kör upp till huset!!
Mamma: Men det kan jag ju inte..
Jag: Jag går inte ut här.. kör upp dit!!
Mamma: Nej, jag ställer mig här.. jag går bakom dig.
Jag: Kör upp till huset jag går inte ut!!!!!
Mamma: Men!
Jag: Kööör!!

Hon körde till huset å jag va snabb som fan fram till dörren! En tupp kan uppenbarligen få mina ben å skaka som  en centrifug som är på väg å stanna.


Publiken säger
Postat av: t0tta

Men Elin.. Tuppar är inte farliga....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback