Ett inlägg spårar ur.

Jag är inne på min 3e cykelvecka nu. Jag är så duktig, tycker jag. Det är inte kul å behöva känna att man ska dö varje gång man drar iväg, men jag gör det ändå. Och jag dör ju inte.

Eventuellt ska jag å Granne-Andy va med på cykelfest här i Silverdalen den 11e september. Det betyder att vi ska cykla runt och äta mat med folk vi kanske inte känner. Man får inte veta innan vem man ska till, tydligen. I och för sig känner ju typ alla alla här i inavelsdalen (som dom som inte kommer härifrån säger). Det värsta är att vi oxå måste stå för nån av rätterna.. antingen förrätt, varmrätt eller efterrätt. Jag hoppas verkligen att Andy är en jävel på å laga mat.
Det är lite coolt å va med på tre olika parmiddagar på samma kväll, utan å ens va ett par! Efter allt ätande samlas alla i Folkets Hus och partar like rockstars!
Det kan ju bli hur kul som helst!

Dock så är jag inte helt hundra på hur seriösa vi va. Vi bestämde på Harrys i lördags att vi skulle vad med. Idag träffade jag Andys moster och mamma på konsum.
"Ja.. ni va ju helt på det där i lördags.. vi fick mess av er, mitt i natten"
Kvällen för oss ungdomar, alltså.

Det jag egentligen ville komma fram till med det här inlägget var att jag är jävligt duktig som cyklar. Även att jag inte tycker det är kul.
Jag är ju egentligen värsta latmasken nu för tiden.




Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback