Årsredovisar lite till!



I april var jag i Tjeckien med min fantastiska klass!
We did Prag as Prag förtjänar, ungefär.
Prövade lyckan som reseledare och skötte det med bravur!


I Leipzig på hemvägen. Tror jag.

Jag redovisade mitt fantastiska examensarbete oxå. Om Lönneberga!

Å sen tog vi examen 30e april. Sorgligt sånt där.



Det var nån som höll på å ringa till mig på nätterna i april oxå, och stöna. Sånt där som händer på film. Jag skrev en arg status på fejjan om det, sen slutade.
Nån patetisk människa som jag känner alltså!




I maj för X antal år sen föddes jag å Jenny. Behöver ju inte säga mer!






Putsade en jävla massa fönsterrutor på Hotell Moliljan.
"nu har vi bara 2654 rutor kvar"

Firade midsommarafton i Halmstad.
Sen var vi tillbaka i Silverdalen å där var inget förändrat sen sist:


Jag var i stugan varenda ledig solig dag!



Å så var jag på Harrys med Jenny. Gärna onsdag, fredag och lördag!





..to be continued..


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback