Badkar - överskattat!

Igår valde jag mellan hemmakväll för mig själv, eller gå ut. Jag blev hemma. Jag kom på en strålande idé om att jag skulle bada i mitt badkar. Jag har bott här i snart 3 år utan å ha badat en enda gång. "VA?! HAR DU INTE BADAT DET SOM ÄR SÅ SKÖÖÖNT, HADE JAG HAFT BADKAR HADE JAG BADAT TYP  JÄMT!!!" Gapar folk! Så, jag köpte lite badskum å tänkte att nu jävlar!

Men. Exakt vad i hela friden är skönt med å bada? De var typ det värsta jag har varit med om. För det första brände jag halvt ihjäl mig när jag skulle plumsa i. För det andra blev jag nästan hög av oset från skummet. För det tredje blev jag rastlös efter 2 minuter och gick upp igen efter 6.
6 minuter alltså, it takes two to tango, och jag var ju själv.

Jag har inte återhämtat mig än.
Jag hatar badkar!


Såhär kan jag tänka mig att jag såg ut när jag låg där å flöt upp.
Vansinnig var jag. Tålamodet, ni vet.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback