Bara för jag har tråkigt!

Namn: Elin Maria Kennmark
Ursprung: Silverdalen, och ja, jag är helsvensk även om vissa har svårt å tro mig.
Språk som du pratar: Svenska å tyska helst. Hatar engelska!
Brukar du komma i tid: Oftast, men jag har blivit sämre på äldre dar!
Vad hade du i din mun senast: Hallon/blåbärsaft. Mycket gott!
När mår du bra: När jag inte mår dåligt!
När blev du fotad senast: Igår, antar jag. Linslusen i mej tittar fram på fest!
Hur känner du dig nu: Rätt nöjd eftersom jag inte är på pumpen!
Kan du laga mat: Big nono! Jag kan bara baka!
Vad tycker du om fötter: Bland det äckligaste som finns!
Är du smart: Som fan!
Vad har du på dig: Min 4 år gamla flanellpyjamas!
Vad saknar du: Pingisen, gamla vänner som inte hör av sig, farfar å lite annat.
När och varför grät du senast: Jag gråter ofta just nu.
Var det pinsamt att svara på det: Nä..inte det minsta.
Hade du en bra kväll igår: Det va en helt galen kväll. Men bra. 
Din favoritdryck på morgonen: Pepsi max är min favvo alla tider på dygnet!
Vad ska du göra i sommar: Halvt jobba ihjäl mej kanske..
Är du nöjd med ditt liv: Det duger!
Vad vill du jobba som: Jag vill jobba som dagisfröken i sommar om det blir en solig en! 
Har du tråkigt just nu: Annars hade jag aldrig gjort den här listan.
Vad gör livet värt att leva: Allting!
Vad i livet ångrar du: Allt som jag har haft chansen å göra men inte gjort.
Är du musikalisk: Yes, jag kan riva av ett pianoriff och ett blockflöjtsriff på rak arm!
Vad lyssnar du på för musik: Allt mellan himmel å jord.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Bäst-stilen!
Är du bortskämd: Dom säger det!
Är du trött: Ja! Jag hade ju nattligt samtal med Jejja inatt.

Din första
Operation: Jag har aldrig fått operera mej. Synd.
Första piercingen: Näsan!
Första bästa vän: Jejja.
Första priset: Heregud. Första priset som kan räknas måste ju va nåt pingispris eller från nån hopptävling.
Första sporten du började på: Pingis. Såklart.
Första husdjuret: Vet inte jag har alltid haft djur omkring mej. Men jag säger Samba. Hunden. 
Första semestern: Herregud igen, jag vet inte.
Första kärleken: Conny the Ponny!

Favoriter:
Filmer: Hatar filmer överlag. 
Tvprogram: Normala program, typ kvällsöppet med Ekdal!
Drink: Sorite och billgast tänkbara sprit! Eller en Isbjörn! 
Kroppsdel (på kille): Armarna!
Sport: PINGIS!
Plagg: Urtvättade gamla mysbrallor å ett linne! 
Bok: Stieg Larssons böcker!

Just nu:
Äter du: Ingenting, tro det eller ej. 
Dricker du: Ingenting heller, men snart ska jag dricka lite vatten.
Ska du: Peta in en pinne i brasan, ta ur tvätten ur maskin och hämta vatten.

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Både och, gärna i kombination
Kortare eller längre: Halvlånga.
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar!
Busig eller lydig: Busig OCH lydig. Jag säger som ett dagisbarn sa till mej "Vill du leka med mig? i så fall måste du göra som jag säger!"

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback