Pump it up!

Jag va på pumpen i helgen å svängde mina lurviga. Jag försökte mej på en liten bugg men jag skyller allt på han jag buggade med att det inte gick så bra.
Jag hade mycket roligt, tyvärr, får man nästan säga eftersom att jag egentligen har slutat gå ut här i mina hemtrakter. Jag har inte lyckats en enda helg sen jag tog det beslutet. Men idag har jag inlett min vita månad å då kanske jag klarar å hålla mej hemma.
I wish!

Jag kom ihåg å både ladda å ta med mig kameran!



Mm mm mmm, som jag brukar säga om sånt här!


Jag å Malin ♥


Bra försök i alla fall!

Vi smet på bussen på vägen hem, å så fick stackars pappa hämta mej i Hultsfred mitt i natten. Dåligt att inte bussen kan ta mig ända hem till Silverdalen!
Jag kom hem, kom på den briljanta idén å ringa å gapa lite på ScenbyggarJimmy, å det gjorde jag också. Det va lite synd om han oxå ett tag.
Sen drog jag på en lten spontan efterfest även att jag egentligen hade gått å lagt mej. Det va en helt galen kväll det där egentligen.
Nu får det va slut på dom för ett tag. Det tar på psyket!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback