Året som gått, sista delen!

November

Jag å Jenny konverterade till Smurfar. Det gjorde susen, alla vill ligga med en smurf, men ingen fick. En smurf ligger inte med en vit.


Jag började min praktik på Moliljan oxå. Satt där bland spöken å troll och tog fram besökspaket å gjorde massa andra nödvändigheter..
..med lite hjälp utifrån. Men det låssas jag inte om!
Den här sötnosen kunde man träffa på uppe på vinden. Han är på riktigt.


Å sist men inte minst så kom lilla Hänki på besök. Hans tösabit fick åka till sjukhus å då kom han till mej å drack lite kaffe å pratade om livet.
Vi sågs senast festivalen 2008. Lite lagom sådär.

December

Jag å Kristin körde vårt traditionsenliga luciaparty!


Jag började rida lektion oxå, det kan ha varit i november.
Men skitsamma. Vinter som vinter.
Jag å Hectra sopade banan med dom andra, kan man säga.
    

Jag va på Winnerbäck oxå. 2 gånger.
Tack vara TeknikerPeters förmåga å skriva upp mej på gästlistan.
Annars har jag ju inte råd med sånna där utsvängningar.



Så, det va det året.
Nu är det bara ta tag i det nya å göra det bästa av situationen!

2010 - shooot!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback