Fram å tillbaka, tillbaka å fram.

Idag har jag vankat av å an i min lägenhet, fram å tillbaka..svurit över saker om ligger i vägen, fällt en liten tår, ringt till folk. Jag har lixom inte haft nån ro i kroppen.
Jag tror det stavas å-n-g-e-s-t.
Jag hade helt enkelt ingen bra kväll igår. Först hade jag det, sen blev den dålig. Typiskt oxå, hade jag hållt mej hemma hade jag sluppit.
Men vafan, jag överlever. För all del..

Jag å Kristin hade en diskussion innan på dagen att vi måste skärpa oss å försöka å inte bli så jävla dryga. Det gick åt helvete, kan jag säga.
Jag skyller på att mina grannpöjjkar va med, jag är ju trygg med dom bakom mej. Även att dom är lite smått galna i skallen dom oxå.

Äsch. Jag vet inte riktigt vad jag rer om egentligen.

En känsla blandad av ångest, besvikelse och nåt mer. Kanske.

Hej då!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback