Jag går med vinst!

Igår var första dagen i skolan på ett tag, som bekant. Alla redovisade om praktiken å så. Mia sa "om ni lyssnar noga nu när jag pratar kommer ni kunna vinna ett pris". Hon hade en tävling sen om vad hon hade snackat om.  Gissa vem som vann? Såklart jag. Med alla rätt. Det va bara jag som kammade hem alla rätt.
Jag har sagt det förr å jag säger det igen, jag är bäst!
..och en väldigt bra lyssnare, uppenbarligen.

Idag har jag fått en sjal av Milan å igår åt jag upp hans matlåda.
Inte fy skam å börja skolan när man får en massa gratisgrejjer stup i kvarten!

Tur att jag kan se nåt positivt med det hela i alla fall!


Här är mitt pris och min nya sjal!
Jag äter ju inte godis, men det kan ju va bra å ha om man får oväntat besök.
Vilket jag aldrig får i och för sej.
Hit får man fan tvinga folk.


Publiken säger
Postat av: Michaela

Grattis ELIN! ^^ ett plus i kanten då hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback